Actuacions entorn l'opinió del client i accés a les seves dades

El Consorci Sanitari del Maresme garanteix que l’usuari pugui exercir el seu dret d’opinió sobre la Institució i els professionals que el tracten, tal i com s’expressa en la carta de drets i deures del pacient, document que es lliura a tots els pacients que ingressen a l’Hospital.

 

L’usuari pot expressar la seva opinió a través de la Unitat d’Atenció a l’Usuari, que està ubicada a la planta 0 de l’Hospital de Mataró on se centralitzen totes les reclamacions, suggeriments i agraïments. També pot sol·licitar la consulta, rectificació o cancel·lació de les seves dades així com qualsevol altre tràmit mitjançant l’adreça de correu uau@csdm.cat.

 

L’Hospital també compta amb bústies per a recollir l’opinió dels usuaris, situades als següents punts:
• Entrada principal ( al costat del taulell d’informació)
• Consultes Externes
• Urgències
• Hall planta -1